محبوب ترين بازي هاي اندرويد ماه سپتامبر 2018 با بيش از 10 ميليون دانلود
نوشته شده توسط : بنیتا


ALTOs ODYSSEY

در بین بازی‌های اندروید بازی ALTOs ODYSSEY با امتیاز ۴٫۷ از ۵، بیش‌از ۲۰ میلیون‌ بار دانلود و نصب‌شده و از سال ۲۰۱۵ تاکنون محبوبیت بالایی را در بین کاربران به‌دست آورده است. این بازی یک بازی دوندگی و سبک RUN است و تا بینهایت ادامه خواهد داشت. این بازی درواقع دویدن در بیابان‌های بی‌انتها است و از مکان‌های مختلفی سر درمیاورد. درنتیجه با پیشروی در این مسیر بی‌پایان می‌توانید به کشفیات بپردازید و از بازی در طولانی‌مدت لذت ببرید.


HAPPY GLASS

بازی HAPPY GLASS یک بازی فکری و مرحله‌ای است که از جذابیت بالایی برخوردار است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مسیری را برای ریختن آب در لیوان طراحی کنید. این بازی بسیار ساده و درعین‌حال لذت‌بخش بوده و تاکنون با امتیاز ۴٫۴ از ۵، بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود و نصب‌شده است. بازی HAPPY GLASS در بین بازی‌های فکری فروشگاه گوگل در رده‌ی اول این ماه قرارگرفته است.


World War Heroes

این بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و تاکنون با امتیاز ۴٫۴ از ۵، بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود و نصب‌شده است. این بازی جنگی از گرافیک بالایی برخوردار است و برای علاقه‌مندان به بازی‌های جنگی، بهترین گزینه خواهد بود. بازی قهرمانان جنگ جهانی، جزو برترین و پر دانلودترین بازی‌های اکشن است و میدان جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد. انواع سلاح‌های جنگی در این بازی ارائه‌شده است و امکان سفارشی‌سازی اسلحه‌ها نیز وجود دارد. این بازی با طراحی باکیفیت و بی‌نظیرش برای کاربران اندروید اعتیادآور خواهد شد.


Vector 2

نسخه‌ی دوم بازی وکتور با عنوان Vector 2 به همراه قابلیت‌های پیشرفته ارائه‌شده است. این بازی دارای یک شخصیت اصلی است که باید از موانع عبور کند و با پریدن و لیز خوردن در مکان‌های مختلف جان سالم به در ببرد. گرافیک این بازی نیز بسیار زیبا بوده و از کیفیت HD برخوردار است. این بازی با امتیاز ۴٫۵ از ۵، تاکنون ۱۰ میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود و نصب‌شده و در مدت‌زمان کوتاهی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.


Cooking Madness

این بازی آشپزی یک بازی بسیار سرگرم‌کننده بوده و از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. این بازی با امتیاز ۴٫۷ از ۵، تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود و نصب‌شده است و مسئولیت شما در این بازی مدیریت رستوران و تحویل غذا به مشتریان است. در این رستوران انواع غذاهای هندی، چینی، دریایی، غربی و غیره به همراه نوشیدنی‌های مختلف یافت می‌شود و بسیار جذاب خواهد بود. این بازی برای علاقه‌مندان به بازی‌های رستورانی بهترین گزینه است و به هیچ‌وجه آن را از دست ندهید




:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: